GTC
Ovi Opći uvjeti poslovanja (u daljnjem tekstu: OU) sadrže uvjete za Kupčevo korištenje usluge dostupne na web stranici ajándekbázis.hu (u daljnjem tekstu: Web stranica). Molimo Vas da pročitate Opće uvjete jer slanjem narudžbe izjavljujete da ste upoznati, smatrate i prihvaćate Opće uvjete koji Vas obvezuju te potvrđujete da Vaša narudžba podrazumijeva obvezu plaćanja. U slučaju da se ne slažete sa sadržajem ovih Uvjeta, nemate pravo pregledavati sadržaj internetske trgovine i naručivati.
Postupanje s osobnim podacima kupca predviđeno je Obavijesti o upravljanju podacima, kojoj se može pristupiti izravno s glavne stranice ili putem sljedeće poveznice .
Tehničke informacije potrebne za korištenje web stranice, a koje nisu sadržane u ovim OU, osigurane su informacijama dostupnima na web stranici.
Jezik ugovora je mađarski.
Kupac izričito potvrđuje da se potvrda narudžbe s otisnutim serijskim brojem ili kodom smatra pisanim ugovorom, pohranjuje ih Pružatelj usluga, te im se može pristupiti i naknadno pregledati.
Pružatelj usluge ne podliježe odredbama bilo kojeg kodeksa ponašanja.
Za narudžbu profesionalnih, – reklamnih, – industrijskih fotografa, kao i razvijanje i razvijanje ostalih profesionalnih slika, vrijede drugačiji uvjeti samo ako su pisanim putem dogovoreni s laboratorijem koji vrši razvoj.
Korištenjem web stranice Kupac potvrđuje i prihvaća sljedeće:
§1 DAVATELJ USLUGA
Naziv tvrtke: Wulda Creative Kft
Sjedište/mjesto: 9917 Halogy, Petőfi S. u 126/1
Porezni broj: 25195275-2-18
Matični broj tvrtke: 18-09-112512
Naziv privrednog suda koji izdaje matični broj društva: Privredni sud Suda glavnog grada
E-pošta: info@giftor.hu
Telefon: +36-1-4450235
Ime kontakt osobe: Zoltán Takó
ponedjeljak-nedjelja: 7:00-15:00
Podaci Posredničkog davatelja usluga koji pruža usluge hostinga:
Naziv tvrtke: ELIN.hu Informatikai Szolgáltató és Tanácsadó Kft.
Adresa sjedišta: 9024 Győr, Déry T. u. 11.
Matični broj tvrtke: 08-09-016359
Porezni broj: 14315754-2-08
Telefon: +36 70 297 4811
E-pošta: info@elin.hu
§ 2. KUPAC
Kupac je svaka osoba koja osobno u službenim poslovnim prostorijama Wulda Creative Kft ili na mjestima za kontakt s kupcima, ili koristeći web stranicu www.giftor.hu (u daljnjem tekstu web stranica) elektroničkim putem, kupi digitalnu sliku, papir sliku i suvenir ili drugi predmet od Wulda pod uvjetima navedenim u ovim OU. Koristite uslugu koju pruža Creative Kft.
§ 3 PREDMET UGOVORA
Izrada digitalnih fotografija koje Korisnik šalje Pružatelju usluga putem aplikacija na web stranici www.ajandekbazis.hu (u daljnjem tekstu Web stranica) i, od slučaja do slučaja, dodatne povezane usluge (u daljnjem tekstu: Roba ), kao i dodatne usluge koje pruža Wulda Creative Kft. naručivanje i isporuka usluga.
§ 4 KUPNJA NA WEB STRANICI
4.1. Registracija
Značajan dio sadržaja web stranice dostupan je svim Kupcima bez registracije. Međutim, neke usluge, poput kupnje, podliježu registraciji (a potom i prijavi), stoga je valjana registracija uvjet za kupnju na web stranici. Kupac se može registrirati nakon što klikne na stavku izbornika “Registriraj se sada” na sučelju web stranice, pri čemu Pružatelju usluge treba dostaviti sljedeće podatke: e-mail adresu, lozinku, prezime, ime, podatke o naplati, adresu, telefon broj.
O uspješnosti registracije Pružatelj usluge obavještava Kupca e-mailom.
Kupac ima pravo otkazati svoju registraciju u bilo kojem trenutku slanjem poruke na e-mail adresu info@ajandekbazis.hu. Nakon primitka poruke, Davatelj usluga mora odmah organizirati poništenje registracije. Klijent Podaci o klijentima bit će uklonjeni iz sustava odmah nakon brisanja; međutim, to ne utječe na očuvanje podataka i dokumenata koji se odnose na već poslane narudžbe i ne rezultira brisanjem tih podataka. Nakon uklanjanja, ne postoji način za vraćanje podataka.
Kupac je isključivo odgovoran za čuvanje povjerljivosti pristupnih podataka Kupca (osobito lozinke). Ukoliko Kupac postane svjestan da je neovlaštena treća osoba mogla doći do lozinke koju je dao prilikom registracije, mora odmah promijeniti svoju lozinku, a ako se može pretpostaviti da treća strana na bilo koji način zlorabi lozinku, mora obavijestiti Pružatelj usluga u isto vrijeme.
Kupac se obvezuje po potrebi ažurirati osobne podatke dane prilikom registracije kako bi bili pravovremeni, potpuni i u skladu sa stvarnošću.
4.2. Narudžba
Obrada narudžbe
Narudžbe se obrađuju radnim danom od 7 do 15 sati. Naravno, kupci mogu izvršiti narudžbu i izvan ovog vremenskog intervala, koja će biti obrađena sljedeći radni dan.
Ispunjenje naloga
Prodavatelj unaprijed obavještava Kupca o trošku dostave tijekom procesa predaje Narudžbe, kao i na namjenskim sučeljima web stranice. Prodavatelj unaprijed obavještava Kupca o očekivanom datumu isporuke Proizvoda, međutim, obavijesti i komunikacija vezana uz isporuku Proizvoda – posebno u pogledu očekivanog datuma isporuke – samo su informativne prirode i ne postaju dio ugovor. Temeljem toga, niti Prodavatelj niti Kupac ne mogu zahtijevati naknadu od druge strane u slučaju nepoštivanja ili nepoštivanja izjava i podataka danih u vezi s isporukom.
Naručite personalizirane artikle
Nakon odabira kategorije proizvoda i klika na gumb “Naruči” na stranici proizvoda, Kupac ima mogućnost unijeti osobne tekstove i slike te naručiti željeni proizvod.
Klikom na željeni izbornik Kupac može od dostupnih opcija odabrati vrstu tiska, dekoracije, poklona, kalendara koje želi. Ako je Kupac odabrao, mora kliknuti na gumb “Naruči”, zatim uploadati svoje slike i odabrati koji papir, u kojoj veličini itd. zahtijeva proizvod. Ako ste to učinili, kliknite na gumb “Košarica”, gdje će Kupac biti preusmjeren na stranicu košarice. Ovdje možete provjeriti sadržaj vaše košarice. Ako vam je sve u redu, morate se prijaviti na svoj račun klikom na “Sljedeći korak, Prijava”, ili ako se još niste registrirali, to možete učiniti ovdje. U slučaju registracije morate navesti, u 4.1. podatke navedene u toč Ukoliko je registracija završena kliknite na “Sljedeći korak, način plaćanja” i odaberite način plaćanja klikom na jednu od vidljivih ikona. Na vrhu tablice koja se pojavi morate odabrati i način dostave.
Ovisno o odabranom načinu dostave, možete nastaviti s procesom narudžbe:
Dostava na kućnu adresu, izbor ili osobno preuzimanje. Klikom na gumb “Način plaćanja” možete odabrati način plaćanja (Visa, Mastercard, Maestro, Gotovina pouzećem) te provjeriti svoju adresu za naplatu. Kliknite na poveznicu “Provjeri narudžbu” za pristup sažetku vaše narudžbe. Ovdje možete pogledati košaricu svoje narudžbe. Nakon prihvaćanja OUP-a, svoju narudžbu možete potvrditi klikom na gumb “Pošalji narudžbu”.
Osobno preuzimanje: Klikom na gumb “odaberite lokalnog predstavnika” možete birati između naših mjesta preuzimanja. Kliknite na poveznicu “Provjeri narudžbu” za pristup sažetku vaše narudžbe. Ovdje možete pogledati košaricu svoje narudžbe. Nakon prihvaćanja OUP-a, svoju narudžbu možete potvrditi klikom na gumb “Pošalji narudžbu”.
4.3. Cijena proizvoda
Nabavna cijena proizvoda prikazana na web-mjestu navedena je uključujući opći porez na promet i druge javne naknade. U nabavnu cijenu proizvoda uključeni su troškovi dostave i osobnog preuzimanja. Neće se naplaćivati posebni troškovi pakiranja. Trošak dostave dodaje se cijeni proizvoda(a) na kraju kupnje, ovisno o načinu dostave po izboru Kupaca.
Osnovna cijena proizvoda navedena je u mađarskim forintama (HUF) iu nekoliko valuta EUR, (euro), RON (rumunjski lei), CZK (češka kruna) prema cijenama utvrđenim u dotičnoj zemlji.
Pružatelj usluge zadržava pravo promjene cijena proizvoda koji se mogu naručiti na web stranici, pod uvjetom da izmjena stupi na snagu u trenutku kada se pojavi na web stranici. Izmjena ne utječe na nabavnu cijenu već naručenih proizvoda.
Ako se unatoč svoj brizi Pružatelja usluge na web stranici pojavi netočna cijena, posebno u pogledu očito netočne, npr. za cijenu od “0” HUF ili “1” HUF, koja se značajno razlikuje od poznate, općeprihvaćene ili procijenjene cijene proizvoda, ili koja se može pojaviti zbog greške u sustavu, tada Davatelj usluga nije dužan isporučiti proizvod po pogrešnoj cijeni, ali može ponuditi isporuku po ispravnoj cijeni, znajući da Kupac može odustati od svoje namjere kupnje.
4.4. Ispravak pogrešaka u unosu podataka
U bilo kojoj fazi narudžbe i sve dok narudžba nije poslana Davatelju usluga, Kupac ima mogućnost u bilo kojem trenutku ispraviti pogreške u unosu podataka na web stranici, bilo na vlastitom računu (izmjena podataka o kupcu) ili na sučelju narudžbe. (npr. brisanje proizvoda iz košarice klikom na gumb “x”) . Pogreške pri unosu podataka su npr. netočno unesena količina, stavljanje krivog proizvoda u košaricu i potom brisanje proizvoda iz košarice, pogrešno napisani podaci o narudžbi i sl. (npr. adresa za dostavu). Tijekom narudžbe potrošač ima mogućnost ispraviti/obrisati unesene podatke u bilo kojem trenutku. Ako ste već prešli na podatkovnu tablicu koju želite ispraviti, ali još niste finalizirali narudžbu, preporučljivo je kliknuti na tipku za povratak u pregledniku dok se ne pojavi željena stranica, gdje potrošač može izvršiti izmjene.
4.5. Obvezujuća ponuda, potvrda
Pružatelj usluga će bez odgađanja potvrditi primitak ponude koju je Kupac poslao putem automatske potvrdne e-pošte Kupcu, koja potvrdna e-pošta sadrži podatke koje je Kupac naveo prilikom kupnje ili registracije (fakturiranje i dostava informacije), identifikator narudžbe, datum narudžbe, popis artikala koji pripadaju naručenom proizvodu, količinu, cijenu proizvoda, trošak dostave i ukupni iznos za plaćanje. Ukoliko je Kupac već poslao narudžbu Pružatelju usluga i primijeti grešku u podacima u potvrdnom e-mailu, istu mora prijaviti Pružatelju usluge u roku od jednog dana kako bi se podaci ispravili.
Kupac je oslobođen obveze davanja ponude ako bez odgađanja (u roku od 48 sati) od Pružatelja usluga ne primi potvrdni e-mail o svojoj narudžbi. Netočno unesene e-mail adrese ili e-mailovi uhvaćeni u Unsolicited tj. “spam” filtar ne oslobađaju kupca od obvezivanja ponude.
Ovaj potvrdni e-mail smatra se prihvaćanjem ponude koju je Korisnik dao od strane Davatelja usluga, čime se stvara važeći ugovor između Davatelja usluga i Korisnika.
Narudžba se smatra ugovorom sklopljenim elektroničkim putem, koji podliježe Zakonu o građanskom zakoniku iz 2013. Zakon V iz 2001. o određenim pitanjima elektroničkih komercijalnih usluga i usluga povezanih s informacijskim društvom. godina CVIII uređeni su zakonom. 45/2014 (II.26.) Govt. uredbom i uzima u obzir odredbe Direktive 2011/83/EU Europskog parlamenta i Vijeća o pravima potrošača.
4.6. Plaćanje
U gotovini, po primitku robe u poslovnim prostorijama: U slučaju odabira plaćanja po primitku robe, Kupac će platiti kupovnu cijenu proizvoda u gotovini Pružatelju usluga ili njegovom zastupniku u poslovnim prostorijama Pružatelja usluga. . Gotovinska plaćanja moguća su samo u mađarskim forintama (HUF). Kupac ima pravo primiti proizvod nakon uplate.
Bankovnom karticom: Ukupan iznos narudžbe može se platiti odmah putem kartičnog sustava B-Payment Zrt, odnosno Barion Zrt. Također i putem sustava e-novca. Sustav koristi sigurni kanal i automatski je. Na stranici za plaćanje uz 128-bitnu SSL enkripciju bit će primljeni samo podaci o kartici koje je kupac dostavio, a koji su potrebni za transakciju plaćanja. Banka neće biti obaviještena od strane Davatelja usluga o osobnim podacima vezanim uz narudžbu i informacijama o sadržaju kupnje. S druge strane, Pružatelj usluga također nije obaviješten o sadržaju podataka stranice za plaćanje, njima može pristupiti samo pružatelj usluga Banke. Nakon uplate, banka će Vas obavijestiti o rezultatu transakcije. Za plaćanje karticom Internetski preglednik Kupca mora podržavati SSL enkripciju. Iznos koji je uplaćen kao ukupna narudžba odmah se blokira na tekućem računu Kupca. Plaćanje bankovnom karticom vrši Banki szolgáltat B-payment Zrt ili Barion Zrt. putem web stranice šifrirane jakom (128-bitnom) SSL tehnologijom, tako da je zajamčeno da vam neovlaštene osobe putem interneta neće pristupiti vašim bankovnim podacima. Ako imate pitanja ili komentara o online plaćanju, nazovite našu službu za korisnike. Pružatelj usluge ne pohranjuje podatke koji su generirani i dobiveni prilikom narudžbe, odnosno može koristiti ime nositelja kartice ili kupca samo u svrhu izvršenja transakcije autorizirane od strane nositelja kartice. Pružatelj usluge nema nikakvih drugih podataka generiranih tijekom transakcije.
Pružatelj usluga ne preuzima nikakvu odgovornost za štetu nastalu korištenjem Korisnikove lozinke od strane treće strane do koje je došlo Kupčevom krivnjom. Kupac izjavljuje da neće potraživati povrat vrijednosti naručenih i izvršenih usluga. Pružatelj usluga ne preuzima nikakvu odgovornost, povrat ili naknadu za štetu nastalu netočnim, netočnim unosom podataka, tipfelerom narudžbe uzrokovanih krivnjom Kupca. Pružatelj usluge ne preuzima odgovornost za bilo kakvu štetu nastalu davanjem netočnih podataka, a prijavljene pritužbe odmah ispituje i rješava prema svojim najboljim mogućnostima.
Prihvatljive vrste bankovnih kartica: VISA, MASTERCARD, MAESTRO
Bankovnom doznakom Izravno na račun davatelja usluge.
WISE : na WISE račun pružatelja usluga.
Paypal : na paypal račun pružatelja usluge.
4.7. Dostavnica
Prilikom dostave naručenih proizvoda ili u slučaju osobnog preuzimanja pružatelj usluge, prijemno mjesto Kupcu uz proizvod daje isprintani račun kao dokaz plaćanja.
4.8. Prijevoz
Pružatelj usluga dostavlja paket na adresu za dostavu koju navede Kupac koristeći GLS, Express One Courier Services i Magyar Posta logistiku. Narudžbe primljene putem web stranice dostavljaju se od ponedjeljka do petka, između 08:00 i 16:00 sati. Ukoliko se Kupac u tom razdoblju ne nalazi na navedenoj adresi, poželjno je unijeti adresu za dostavu na kojoj će Kupac sigurno preuzeti naručeni proizvod u roku isporuke.
Ukoliko Kupac nije na adresi dostave navedenoj prilikom narudžbe, a dostava paketa ne uspije, kurir će pokušati isporuku još dva puta.
Po primitku proizvoda od dostavljača ili potpisom na dokumentu o primitku, proizvod je zaprimljen, kupac je dužan prilikom preuzimanja provjeriti oštećenje pakiranja. U slučaju oštećenja ambalaže i neovlaštenog otvaranja potrebno je zatražiti izvješće kurirske službe. Pružatelj usluga može prihvatiti samo zahtjeve za štetu koja se nalazi na pakiranju uz pisanu napomenu. Oštećenja pronađena na ambalaži nisu odgovornost pružatelja usluga, ali se moraju prijaviti dobavljaču solarne energije putem e-maila s protokolom primljenim u trenutku isporuke.
Oštećenja, nedostaci i greške u kvaliteti uočene nakon otvaranja paketa moraju se odmah prijaviti pružatelju usluge unutar 48 sati od primitka. Davatelj usluga će popraviti ili zamijeniti nedostatke i nedostatke u kvaliteti najkasnije u roku od 72 sata radnim danom.
Naručite željene proizvode samo ako možete platiti dostavu prilikom primitka paketa. U slučaju neisporučenog, vraćenog paketa, Davatelj usluga će Kupcu naplatiti naknadu za povratnu otpremu, a ponovno slanje može se započeti ponovno samo ako je plaćanje paketa izvršeno unaprijed.
4.8.1. Troškovi dostave
Cijena dostave proizvoda varira ovisno o proizvodu i veličini, o čemu se Kupac može više informirati putem sljedeće poveznice: https://ajandekbazis.hu/szallitasi-ido-es-dijak/
4.8.2. Vrijeme isporuke
Rok isporuke narudžbe je 1-10 radnih dana, ovisno o vrsti proizvoda i odabranoj usluzi.
Pružatelj usluga je – ako između ugovornih strana ne postoji drugačiji dogovor – dužan bez odgađanja, a najkasnije u roku od trideset dana od dana sklapanja ugovora, proizvod dati (isporučiti) potrošaču.
U slučaju kašnjenja od strane Pružatelja usluga, Kupac, koji se smatra potrošačem, ima pravo odrediti dodatni rok. Ukoliko Pružatelj usluge ne izvrši u dodatnom roku, potrošač ima pravo odustati od ugovora.
Potrošač ima pravo odustati od ugovora bez određivanja dodatnog roka ako
a) Pružatelj usluga je odbio izvršiti ugovor; opsesija
b) prema dogovoru stranaka ili zbog prepoznatljive svrhe usluge, ugovor je trebao biti izvršen u određeno vrijeme izvršenja – a ne u bilo koje drugo vrijeme.
4.9. Osobno preuzimanje
Naručene proizvode kupac može preuzeti i osobno u poslovnim prostorijama Pružatelja usluge koje je odabrao prilikom narudžbe. Pružatelj usluga će obavijestiti Kupca telefonom ili e-mailom o najranijem datumu primitka proizvoda.
§ 5 Prigovori
Kupac može podnijeti reklamaciju davatelju usluge zbog kvara na proizvodu. Pritužbu možete podnijeti e-poštom na info@ajandekbazis.hu, navodeći podatke o kupcu, broj narudžbe i točan uzrok pogreške, po mogućnosti potkrijepljen fotografijama.
Proizvod možete vratiti u sjedište tvrtke na pregled ili zamjenu.
Povratna adresa: Ajándékbázis.hu 9917 Halogy 126/1 Hrsz
Pružatelj usluge ispituje zaprimljeni proizvod i/ili reklamaciju najkasnije u roku od 30 dana i, ako je davatelj usluge odgovoran za kvar, zamjenjuje proizvod proizvodom bez greške.
Nedostaci koji se mogu pripisati pružatelju usluge: oštećenje proizvoda, nedostatak kvalitete, pružatelj usluge je pripremio proizvod s drugačijim tekstom od onoga što je kupac tražio u narudžbi, nije primio isti proizvod kao što je prikazano na slikama na internetu trgovine i pružatelj usluga ga o tome nije unaprijed obavijestio, druge nedostatke koji utječu na kvalitetu proizvoda.
Kupac ne preuzima odgovornost za krivo napisane ili neispravne narudžbe, priprema proizvedenih proizvoda temelji se na podacima navedenim u narudžbi. Kupac je dužan nadoknaditi troškove ponovne proizvodnje tako dovršenih proizvoda.
U mjeri u kojoj se greška može pripisati pružatelju usluga, pružatelj usluga mora odmah zamijeniti proizvod u roku od 3 radna dana nakon istrage.
Ukoliko se prilikom pregleda proizvoda protokolom utvrdi da proizvod nema nedostataka, trošak povrata proizvoda snosi kupac koji ga može platiti virmanom ili pouzećem.
5.1 Pravo na povlačenje
Potrošač nema pravo odustajanja u slučaju proizvoda koji nije unaprijed proizveden od strane Pružatelja usluga prema uputama Kupca ili na njegov izričiti zahtjev, ili u slučaju proizvoda koji je jasno prilagođen kupac.
Wulda Creative Ltd. Kreira, tiska, dekorira, slika, gravira i sastavlja narudžbe isključivo prema individualnim narudžbama, koje su u svakom slučaju jasno prilagođene osobi naručitelja, prema njegovim uputama i narudžbama.
5.2 Uvjeti otkazivanja
Pružatelj usluga prilikom narudžbe postavlja posebne uvjete otkazivanja o kojima je kupac unaprijed obaviješten te može prihvatiti narudžbu tek nakon što ju pročita i prihvati.
S obzirom na gore navedeno, svaka narudžba uključuje popis stopa prihvaćanja uvjeta otkazivanja od strane kupca.
Pružatelj usluga ne provjerava ispravnost tekstova, slika, grafičkih materijala navedenih u narudžbi, autorska prava slikovnih materijala, to je odgovornost i vlasništvo kupca, nakon završetka narudžbe slikovni materijali se automatski briše iz svog sustava nakon 12 mjeseci, a tekstualne i grafičke materijale nakon 24 mjeseca
§ 6 JAMSTVO
6.1. Garancija na pribor
U slučaju neispravne izvedbe od strane primatelja ili Davatelja usluga, Kupac može podnijeti zahtjev za jamstvo protiv Davatelja usluga. U slučaju potrošačkog ugovora, Kupac može ostvariti jamstvene zahtjeve za nedostatke proizvoda koji su već postojali u trenutku isporuke proizvoda u zastarnom roku od 1 godine od dana primitka. Nakon dvogodišnjeg roka zastare, Kupac više ne može zahtijevati svoja prava iz jamstva za dodatnu opremu.
U slučaju ugovora sklopljenog s nepotrošačem, ovlaštena strana može ostvariti svoje jamstvene zahtjeve u roku od 1 godine od dana primitka.
Kupac može, prema vlastitom izboru, zatražiti popravak ili zamjenu, osim ako je ispunjenje kupčevog odabranog zahtjeva nemoguće ili bi za Davatelja usluge značilo nerazmjerne dodatne troškove u usporedbi s ispunjenjem drugog zahtjeva. Ako Kupac nije zahtijevao ili nije mogao zahtijevati popravak ili zamjenu, Kupac može zahtijevati razmjernu isporuku naknade, ili Kupac može popraviti kvar na trošak Davatelja usluga, ili ga dati popraviti nekom drugom, ili – u krajnjem slučaju – odustati od ugovora. Nema mjesta otkazu zbog nebitne pogreške.
Kupac može promijeniti odabrano jamstveno pravo na dodatnu opremu na drugo, ali je dužan snositi trošak prelaska, osim ako je to bilo opravdano ili je Davatelj usluga naveo razlog za to.
Naručitelj je dužan obavijestiti Pružatelja usluge o kvaru odmah po njegovom otkrivanju, a najkasnije u roku od dva mjeseca od otkrivanja kvara.
Kupac može podnijeti zahtjev za jamstvo za dodatnu opremu izravno protiv Dobavljača usluga.
Unutar šest mjeseci od zaključenja ugovora ne postoji nijedan drugi uvjet za valjanost jamstvenog zahtjeva za dodatnu opremu osim prijave kvara, ako Kupac dokaže da je proizvod kupljen od Davatelja usluga (predočenjem računa ili kopije dostavnica). U tom slučaju, Pružatelj usluga je izuzet od jamstva samo ako opovrgne ovu pretpostavku, tj. dokaže da je kvar na proizvodu nastao nakon što je isti predan Kupcu. Ako Pružatelj usluga može dokazati da je uzrok kvara nastao iz uzroka koji se može pripisati Kupcu, nije dužan prihvatiti jamstveni zahtjev koji je podnio Kupac. Međutim, nakon šest mjeseci od dana izvršenja, Kupac je dužan dokazati da je nedostatak koji je Kupac prepoznao već bio prisutan u trenutku izvršenja.
Ukoliko Kupac jamstveni zahtjev ostvaruje za dio proizvoda koji je odvojiv s gledišta naznačenog nedostatka, jamstveni zahtjev se ne smatra ostvarenim za ostale dijelove proizvoda.
Naručitelj je dužan obavijestiti Pružatelja usluge o kvaru odmah po njegovom otkrivanju, a najkasnije u roku od dva mjeseca od otkrivanja kvara.
Kupac može podnijeti zahtjev za jamstvo za dodatnu opremu izravno protiv Dobavljača usluga.
Unutar šest mjeseci od zaključenja ugovora ne postoji nijedan drugi uvjet za valjanost jamstvenog zahtjeva za dodatnu opremu osim prijave kvara, ako Kupac dokaže da je proizvod kupljen od Davatelja usluga (predočenjem računa ili kopije dostavnica). U tom slučaju, Pružatelj usluga je izuzet od jamstva samo ako opovrgne ovu pretpostavku, tj. dokaže da je kvar na proizvodu nastao nakon što je isti predan Kupcu. Ako Pružatelj usluga može dokazati da je uzrok kvara nastao iz uzroka koji se može pripisati Kupcu, nije dužan prihvatiti jamstveni zahtjev koji je podnio Kupac. Međutim, nakon šest mjeseci od dana izvršenja, Kupac je dužan dokazati da je nedostatak koji je Kupac prepoznao već bio prisutan u trenutku izvršenja.
Ukoliko Kupac jamstveni zahtjev ostvaruje za dio proizvoda koji je odvojiv s gledišta naznačenog nedostatka, jamstveni zahtjev se ne smatra ostvarenim za ostale dijelove proizvoda.
6.2. Jamstvo na proizvod
U slučaju nedostatka na proizvodu (pokretnini), kupac koji se smatra potrošačem – prema svom izboru – sukladno 6.1. može ostvariti pravo ili zahtjev za jamstvo proizvoda naveden u toč
Međutim, kupac nema pravo istovremeno, paralelno jedno uz drugo, tražiti jamstvo za pribor i jamstvo za proizvod zbog istog nedostatka. Međutim, u slučaju uspješne provedbe jamstvenog zahtjeva za proizvod, Kupac može zahtijevati jamstvo za dodatnu opremu za zamijenjeni proizvod ili popravljeni dio protiv proizvođača.
Kao zahtjev za jamstvo proizvoda, Kupac može zahtijevati samo popravak ili zamjenu neispravnog proizvoda. U slučaju jamstvenog zahtjeva za proizvod, Kupac mora dokazati nedostatak proizvoda.
Proizvod se smatra neispravnim ako ne udovoljava zahtjevima kvalitete koji su na snazi u trenutku stavljanja na tržište ili ako nema svojstva koja je opisao proizvođač.
Kupac može ostvariti zahtjev za jamstvo proizvoda u roku od dvije godine od stavljanja proizvoda na tržište od strane proizvođača. Nakon tog roka gubite ovo pravo. Kupac je dužan bez odgode obavijestiti proizvođača o nedostatku nakon što ga otkrije. Pogreška priopćena unutar dva mjeseca od otkrivanja pogreške mora se smatrati priopćenom bez odgode. Potrošač je odgovoran za štetu nastalu zbog kašnjenja u komunikaciji.
Kupac svoje jamstvene zahtjeve za proizvod može ostvariti protiv proizvođača ili distributera pokretne stvari (Serviser).
Proizvođač, distributer (Serviser) se oslobađa svoje obveze jamstva za proizvod samo ako može dokazati da:
– proizvod nije proizveden ili stavljen na tržište u okviru svoje poslovne djelatnosti ili
– nedostatak se nije mogao prepoznati prema stanju znanosti i tehnologije u vrijeme stavljanja u promet, ili
– nedostatak proizvoda proizlazi iz primjene zakona ili obveznih službenih propisa.
Za izuzeće je dovoljno da proizvođač, distributer (Serviser) dokaže jedan razlog.
6.3. Jamstvo
Pružatelj usluga ne prodaje proizvode koji su u skladu sa Zakonom br. 151/2003 o obveznom jamstvu za određene trajne potrošačke robe. (IX. 22.) Govt. potpadao bi pod područje primjene uredbe.
6.4. Validacija jamstvenih zahtjeva
Kupac može ostvariti svoje jamstvene zahtjeve:
U slučaju dostave na kućnu adresu:
Naziv: Wulda Creative Kft
Telefon: +36-1-445 02 35
E-mail: info@ajandekbazis.hu
U slučaju osobnog preuzimanja na navedenom sabirnom mjestu/trgovini.
§ 7 MOGUĆNOSTI ZAKONSKE PROVEDBE
7.1. Mjesto, vrijeme i način rješavanja prigovora
Ukoliko Pružatelj usluge smatra da prigovor Kupca nije opravdan, dužan ga je obrazložiti i uputiti Kupcu u pisanom obliku, te je također dužan pisanim putem obavijestiti Korisnika o mogućnostima rješavanja prigovora koje ima to, ovisno o prirodi pritužbe. Pružatelj usluga dužan je dostaviti sjedište, kontakt telefon, internet kontakt i poštansku adresu nadležnog tijela za mirenje prema mjestu prebivališta odnosno boravišta Kupca.
Kupac može podnijeti prigovor na proizvod ili aktivnosti Pružatelja usluge na sljedeće kontakt podatke:
Poštanska adresa: Wulda Creative Kft 9917 Halogy, Petőfi S. u 126/1
Broj telefona: +36-1-445 02 35
E-mail: info@ajandekbazis.hu
Kontakt podaci mjesno nadležne područne inspekcije:
Naziv Regionalnog inspektorata:
Odjel za promet, tehničko licenciranje, mjeriteljstvo i zaštitu potrošača
Poštanska adresa sjedišta Regionalnog inspektorata: 9701 Szombathely, Pf. 29
Adresa: 9700 Szombathely Ulica Miklósa Wesselényija 7. pod br
Broj telefona Područnog inspektorata: 94/ 505-220, 94/ 505-219
Adresa e-pošte Regionalnog inspektorata: beyazzatovedelem@vas.gov.hu
Prijem kupaca | Ponedjeljak: 8.00-12.00 Utorak, srijeda: 8.00-12.00 i 13.00-15.00 Četvrtak: 13.00-15.00 sati Petak: 08.00-12.00 |
Nacionalno tijelo za zaštitu podataka i slobodu informacija
Poštanska adresa: 1530 Budapest, Pf.: 5.
Telefon: +36 -1-391-1400
Faks: +36-1-391-1410
E-pošta: ugyfelszolgalat@naih.hu
Pritužbe na aktivnosti internetske trgovine ili proizvode koje internetska trgovina distribuira mogu se podnijeti operateru internetske trgovine e-mailom ili poštom. Ukoliko internetska trgovina ima i poslovni prostor, Vaš prigovor možemo osobno prenijeti Pružatelju usluga. Pružatelj usluga dužan je na prigovor zaprimljen e-mailom ili poštom odgovoriti pisanim putem i poslati ga kupcu u roku od 30 dana.
Pružatelj usluga će odmah otkloniti usmeni prigovor, ako za to bude imao priliku. Ako usmenu pritužbu nije moguće odmah otkloniti, zbog prirode pritužbe ili ako se Kupac ne slaže s postupanjem po pritužbi, Davatelj usluga će pritužbu zabilježiti i čuvati pet godina. zajedno sa sadržajnim odgovorom na prigovor.
Pružatelj usluga dužan je Kupcu na licu mjesta uručiti primjerak protokola u slučaju usmene pritužbe učinjene osobno (u poslovnim prostorijama), a ako to nije moguće, postupiti prema pravilima za pisane pritužbe detaljno opisane ispod;
U slučaju usmene pritužbe priopćene telefonom ili korištenjem drugih elektroničkih komunikacijskih usluga, Davatelj usluga dužan je Kupcu poslati kopiju protokola najkasnije istodobno s odgovorom na sadržaj.
U svim ostalim slučajevima Davatelj usluga postupa prema pravilima za pismene prigovore.
Pružatelj usluge prigovoru snimljenom telefonom ili drugim komunikacijskim uređajem dodjeljuje jedinstveni identifikator, čime se kasnije pojednostavljuje pronalaženje prigovora.
Na zaprimljeni prigovor Davatelj usluga će odgovoriti u pisanom obliku u roku od 30 dana. Prema ovom ugovoru mjera podrazumijeva slanje poštom.
Ukoliko je prigovor odbijen, Pružatelj usluga će obavijestiti Korisnika o razlogu odbijanja.
7.2. Ostali pravni lijekovi
Ako se potencijalni potrošački spor između Pružatelja usluga i Korisnika ne riješi tijekom pregovora s Pružateljem usluga, koje mogućnosti pravne provedbe su otvorene Kupcu:
– Podnošenje prigovora tijelu za zaštitu potrošača
– Pokretanje postupka nagodbenog vijeća
Nagodbeno vijeće u sjedištu pružatelja usluga : Nagodbeno vijeće koje djeluje pri Županijskoj gospodarskoj komori Vas
Adresa: Honvéd tér 2, 9700 Szombathely. 0.
Telefon: +36 94 312-356
E-mail: bea@vmik.hu
Uprava za zaštitu potrošača
Potrošači svoje pritužbe na zaštitu potrošača prijavljuju djelatnicima za zaštitu potrošača nadležnog područnog ureda najbližeg mjestu prebivališta. Nakon ocjene prigovora, po potrebi će se provesti službeni postupak. Službene zadaće druge razine – koje je prije obavljao NFH – prenesene su na Državni ured županije Pešta s nacionalnom nadležnošću. Popis okružnih ureda možete pronaći na sljedećoj poveznici: http://jarasinfo.gov.hu/
Odbor za nagodbu
U primjeni pravila koja vrijede za Nagodbeno vijeće, potrošač je i nevladina organizacija, crkva, stambena zgrada, stambena zajednica, mikro, malo i srednje poduzetništvo prema posebnom zakonu koji kupuje, naručuje, prima, koristi , koristi robu, ili komercijalne komunikacije ili ponude koje se odnose na primatelja robe.
Ukoliko je prigovor korisnika odbijen od strane pružatelja usluga, korisnik ima pravo podnijeti prigovor potrošača protiv pružatelja usluge, koji može podnijeti nadležnom Nagodbenom vijeću prema mjestu prebivališta korisnika. Postupak nagodbenog vijeća pokreće se na zahtjev Potrošača. Uvjet za prijavu Vijeću za nagodbu potrošača je da potrošač pokuša riješiti spor izravno s poduzećem. Izravno rješavanje sporova može se obaviti osobno u službi za korisnike pružatelja usluga, telefonom ili e-mailom. Dodatni uvjet je da prijava na postupak odbora, koja se podnosi predsjedniku odbora, sadrži sljedeće:
– ime potrošača, prebivalište, boravište; naziv i sjedište odnosno sjedište tvrtke s kojom je potrošač u sporu;
– ako potrošač želi svoj zahtjev podnijeti tijelu čija je nadležnost povezana s mjestom izvršenja ugovora, potrošač mora naznačiti mjesto izvršenja ugovora;
– stav potrošača o sporu koji je u tijeku, kao i činjenice i dokaze koji podupiru njegov stav;
– izjavu potrošača kojom dokazuje da je pokušao spor riješiti neposredno s obrtnikom;
– potrošač također mora izjaviti da u predmetu spora nije pokrenuo postupak kod drugog tijela za mirenje, nije pokrenuo postupak mirenja ili građanski parnični postupak;
– mora sadržavati ono što tražite, kakvu odluku očekujete da odbor donese. konačno, zahtjev mora biti potpisan od strane potrošača
Uz sve navedeno, zahtjevu je potrebno priložiti sve dokumente na koje se potrošač poziva kao dokaze, kao i dokumente koji dokazuju da je potrošač pokušao riješiti spor s tvrtkom, ali u tome nije uspio.
Obavještavamo Vas da Pružatelj usluge ima obvezu surađivati u postupku nagodbenog vijeća.
Sudski postupak
Ukoliko se potrošač ne obrati tijelu za mirenje, ili ako postupak ne dovede do rezultata, potrošač ima mogućnost obratiti se sudu radi rješavanja pravnog spora.
Parnica se mora pokrenuti tužbenim zahtjevom u kojem se moraju navesti sljedeći podaci:
– prvostupanjski sud;
– ime, prebivalište i pravni položaj stranaka, kao i zastupnika stranaka;
– iznošenje prava na tvrdnju, činjenica na kojima se ono temelji i njihovih dokaza;
– podatke iz kojih se može utvrditi nadležnost i nadležnost suda; definitivan zahtjev za donošenje sudske odluke (tužbeni zahtjev)
Uz tužbu se mora priložiti isprava ili preslika isprave čiji se sadržaj poziva na dokaz.
Platforma za online rješavanje sporova
2016. Dana 15. veljače Europska komisija pokrenula je novu platformu za izvansudsko rješavanje sporova. Platforma potrošačima omogućuje brzo rješavanje sporova vezanih uz online kupnju, bez odlaska na sud.
Mađarska je također dužna voditi kontaktnu točku za online rješavanje sporova, gdje najmanje dva savjetnika moraju biti dostupna za pomoć stranama u sporu ako imaju pitanja o postupku. Kod nas tu zadaću obavlja Budimpeštansko nagodbeno vijeće.
Platforma za online rješavanje sporova dostupna je na: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Radujemo se vašem upitu na e-mail adresu info@ajandekbazis.hu.hu.
§ 8 JEDNOSTRANE IZMJENE OPĆIH UVJETA UGOVORA
Pružatelj usluga ima pravo jednostrano izmijeniti ove Opće uvjete, uz prethodno obavještavanje Korisnika na web stranici. Izmijenjene odredbe stupaju na snagu u odnosu na kupca pri prvom korištenju web stranice nakon što stupe na snagu, a moraju se primijeniti na narudžbe poslane nakon izmjene.
§ 9 ZADRŽAVANJE VLASNIŠTVA
Proizvod ostaje u vlasništvu Pružatelja usluga do pune isplate kupoprodajne cijene. Ukoliko iz bilo kojeg razloga proizvod dođe u posjed Kupca prije pune isplate kupoprodajne cijene, Pružatelj usluga odgovara za svu štetu koju nitko nije dužan nadoknaditi.
§ 10 DODATNI UVJETI KORIŠTENJA
10.1. Odgovornost
Kupac može koristiti Internet stranicu isključivo na vlastitu odgovornost, te prihvaća da Pružatelj usluga neće biti odgovoran za materijalnu ili nematerijalnu štetu nastalu tijekom korištenja, osim odgovornosti za namjerno uzrokovano kršenje ugovora i nanošenje štete ljudskom životu, tjelesnom integritetu. ili zdravlje.
Pružatelj usluge isključuje svaku odgovornost za ponašanje korisnika web stranice. Kupac je dužan paziti da korištenjem web stranice ne krši izravno ili neizravno prava trećih osoba ili zakone. Kupac je u potpunosti i isključivo odgovoran za svoje ponašanje, a Pružatelj usluga u potpunosti surađuje s nadležnim tijelima u cilju otkrivanja prekršaja.
Pružatelj usluga ima pravo, ali nije dužan, provjeriti sadržaj koji korisnici mogu učiniti dostupnim tijekom korištenja web stranice, a Pružatelj usluga ima pravo, ali nije dužan, tražiti znakove nezakonite aktivnosti u vezi s objavljeni sadržaj.
Stranice usluge mogu sadržavati poveznice (linkove) koje vode na stranice drugih pružatelja usluga. Pružatelj usluga ne preuzima nikakvu odgovornost za postupke zaštite podataka i druge aktivnosti ovih pružatelja usluga.
Zbog globalne prirode Interneta, Kupac prihvaća da je, prilikom korištenja Internet stranice, također dužan uzeti u obzir odredbe relevantnog nacionalnog zakonodavstva. Ako bilo koja aktivnost povezana s korištenjem web stranice nije dopuštena prema zakonu zemlje Kupca, Kupac je isključivo odgovoran za korištenje.
Ako Kupac primijeti neželjeni sadržaj na web stranici, mora odmah obavijestiti Davatelja usluge. Ako se tijekom postupka u dobroj vjeri Pružatelja usluga utvrdi da je indikacija utemeljena, isti ima pravo odmah izbrisati ili izmijeniti podatke.
Ugovor između Pružatelja usluga i Korisnika na temelju ovih Općih uvjeta prestaje ako Kupac otkaže svoju registraciju ili ako Pružatelj usluga otkaže registraciju Korisnika.
10.2. Autorska prava
Internetska stranica u cjelini, njeni grafički elementi, tekstualna i tehnička rješenja te elementi Usluge podliježu zaštiti autorskih prava ili drugih prava intelektualnog vlasništva (dakle, posebice, zaštite žigom). Pružatelj usluge je nositelj autorskog prava ili ovlašteni kupac za sav sadržaj prikazan na web stranici i tijekom pružanja usluga dostupnih putem web stranice: bilo koje autorsko djelo ili drugu intelektualnu kreaciju (uključujući, između ostalog, sve grafičke i druge materijale, izgled te uređivanje sučelja web stranice, korišteni softver i druga rješenja, ideje, implementacija).
Dopušteno je spremanje ili ispis sadržaja web stranice i pojedinih njegovih dijelova na fizički ili drugi medij podataka za privatnu upotrebu ili uz prethodnu pisanu suglasnost Pružatelja usluge. Korištenje izvan privatne upotrebe – na primjer pohranjivanje u bazu podataka, prijenos, objavljivanje ili preuzimanje, komercijalizacija – moguće je samo uz prethodno pismeno dopuštenje Pružatelja usluga.
Uz prava izričito definirana u ovim Uvjetima i odredbama, registracija, korištenje web-mjesta i niti jedna odredba u Uvjetima i odredbama ne daje korisniku pravo na bilo kakvu upotrebu ili korištenje bilo kojeg trgovačkog naziva ili zaštitnog znaka na web-mjestu. Osim prikaza povezanog s namjeravanom upotrebom web stranice, potrebnom privremenom reprodukcijom i izradom kopija u privatne svrhe, ova se intelektualna djela ne smiju koristiti ili koristiti u bilo kojem drugom obliku bez prethodnog pisanog dopuštenja Davatelja usluge.
Davatelj usluga zadržava sva prava na sve elemente svoje usluge, posebno na naziv domene www.ajandekbazis.hu, njegove poddomene, sva druga imena domena koje zauzima Davatelj usluga, njegove podstranice i njegove internetske oglasne površine. Zabranjene su sve aktivnosti usmjerene na popis, organiziranje, arhiviranje, hakiranje i obrnuti inženjering baze podataka Davatelja usluga, osim ako Davatelj usluga za to ne izda posebno dopuštenje.
Bez posebnog ugovora ili korištenja usluge u tu svrhu, zabranjeno je mijenjati, kopirati, umetati nove podatke ili prebrisati postojeće podatke zaobilazeći sučelje koje pruža Davatelj usluge ili tražilice.
Korištenjem usluge Kupac prihvaća da Davatelj usluge može koristiti podatke koje je Korisnik učitao tijekom korištenja usluge u okviru relevantnih informacija o zaštiti podataka u bilo koje vrijeme i bilo gdje, bez ograničenja i bez plaćanja posebne naknade.
Datum stupanja na snagu ovih Općih uvjeta: 22.11.2023