Mogućnosti dostave

Za sve postoji rješenje
Normalna dostava
povoljno
5
Vaš poklon dostavljamo na kućnu adresu u roku od 5-8 radnih dana.
To uključuje dizajn, proizvodnju, pakiranje i otpremu.
5 € za kuću
ekspresna dostava
Brzo
8
Dajemo prioritet vašoj narudžbi, tako da ćete svoj dar dobiti u roku od 2-3 radna dana.
Nenadmašno smo brzi.
Za ovu opciju također morate odabrati dostavno poduzeće, od kojih preporučujemo nekoliko.

Partneri za dostavu

Radimo sa sljedećim kurirskim službama

MPL, ExpressOne, GLS

Uvijek koristimo najoptimalnije

Zamjena i povrat paketa

Ako roba stigne oštećena u paketu, obratite se našoj korisničkoj službi u roku od 2 dana od primitka! U svim slučajevima tražimo fotografiju na kojoj je oštećenje jasno vidljivo. Ako ne zatražite popravak, a to potkrijepite opravdanim razlogom, vratit ćemo cijenu u cijelosti na isti način kao i način plaćanja. Molimo uvijek navedite broj narudžbe!

Informacije o plaćanju

U našoj online trgovini možete birati između sljedećih načina plaćanja:

Bankovnom karticom

U našem webshopu nudimo najsigurnije plaćanje bankovnom karticom s Barion sučeljem za plaćanje.

Bankovnom doznakom

Svoju narudžbu možete platiti i bankovnim prijenosom, ali imajte na umu da je za obradu potrebno neko vrijeme!

PayPal

Korisnici s Paypal računom kupoprodajnu cijenu mogu platiti i našoj tvrtki

Žalba

Zamjena i povrat paketa

Ako želite uložiti pritužbu, ni o tome kod nas ne morate brinuti

Oštećenje paketa

Ukoliko paket stigne vidljivo oštećen po primitku, možete preuzeti paket, ali obavezno tražite zapisnik o oštećenju!

Oštećenje unutarnjeg paketa

Ako je proizvod unutar paketa oštećen, obratite se našoj korisničkoj službi u roku od 2 dana od primitka! U svim slučajevima tražimo fotografiju na kojoj je oštećenje jasno vidljivo. Ako ne zatražite popravak, a to potkrijepite opravdanim razlogom, vratit ćemo cijenu u cijelosti na isti način kao i način plaćanja. Molimo uvijek navedite broj narudžbe!

Reklamacija na kvalitetu

Ukoliko niste zadovoljni kvalitetom ili imate problem s proizvodom, za to ćemo pronaći rješenje u kratkom roku. Pošaljite nam e-mail o problemu, pogrešci ili nedostatku na koji ste naišli, a mi ćemo ga pokušati brzo otkloniti. Naš proces kontrole kvalitete ne dopušta mnogo grešaka, ali ako naiđete na neku, mi ćemo stati uz nju i zamijeniti je.

Često
Pitanja
U nastavku smo saželi najčešća pitanja na koja ovdje možete brzo pronaći odgovore. Ukoliko imate dodatnih pitanja, obratite se našoj korisničkoj službi putem e-maila ili messengera!

Sjajna korisnička služba na koju smo ponosni.

E-mail: naše najpopularnije komunikacijsko sučelje. Na Vaše pismo ćemo odgovoriti u najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 12 sati.

Naša središnja adresa e-pošte: info@ajandekbazis.hu

Glasnik. Na ovom sučelju možemo pružiti odgovore na općenite informacije u isto vrijeme dok je služba za korisnike otvorena.

Možete nas dobiti i putem telefona. Ponekad su naše linije vrlo zauzete, ali vaš poziv čekamo s nekoliko linija.

Naš centralni broj: +36 1 / 445-0235

Instagram. Možete nam pisati i ovdje, brzo ćemo odgovoriti na opća pitanja tijekom radnog vremena.